28 May 2011

i stalk ur profile

dulu mse kt uum ak hanya mampu upload lirik lgu nie je sbb UT di band di sne...lani da blk uma, leh upload ape2 vid je...huhu...sonok2....so layan la vid nie ok...lgu peberet tbaru...huhu....

video


sape2 yg nk tgk lirik die blk leh tekan kt cni....lagu buat kamo...

27 May 2011

perasaan cute???

hahahaha....lucu lak title nie..ni idea dgn kak dd, nenek, kak ain n ziha mse otw blk dr musmuh....bacela...

ntah laa...ak heran nape banyak org rase diri die cute...
(kadang2 aku pon ade rase gak:p...)
sume org ade punya kelebihan kat wajah masing2
so,jgn lah terlalu meninggi diri sangat
kadang2 ade yg gune kelelebihan tu kejalan yg salah...
tp xperlu lah ak bgtau salah kemana kn...
yg xcute plak! merendah diri serendah2nye....
mungkin ko xcute tp ko smart
mungkin ko xsmart tp ko baik hati...pe2 jelah...
mungkin gak ko rasa macam xda ape2 yg lebihnye tetang diri ko...
tp melalui hati ko, ko boleh rase...
yg ko sebenarnya lbh smart n cute dr org lain...seyesly!
coz bg ak, sume bende mule dr hati...
hati yg akan pancarkan kat muke ko...
samada ko nie menarik o x...
xda guna ada rupa yg cantik tp perangai mcm monyet....
dlm pic nampak elok, lawa tp bila dah jumpa....
ADUHAI!!!
as for myself, (ceh nk judge diri sndri nie...)
ak rse ak nie adalah org yg biasa je...notin special...
n ak jugak sedang mencari seseorang yg biasa mcm ak....
coz ak kn biasa2 je..hehe...melalut dah!
heheheheh
sekian~
PEACE!!!!Wink

23 May 2011

= coretan hati:( =

hatiku tersentuh takkala memikirkan tentang rakan2ku yg kukenali di uum ini.
sayu dan pilu sekali.
aku tidaklah mengenali mereka selama aku mengenali rakan2 TEYLku.
tapi hubungan persahabatn yg terjalin selama ini sudah cukup untuk menimbulkan rasa sayang dalam hatiku ini.
ya, aku sangat yakin, AKU SAYANG mereka semua.
tapi, aku dan mereka akan berpisah tak lama lagi.
kami akan PASTI berpisah:(.
macammana?
apa yg harus aku lakukan?
inilah perkara yg paling aku takuti saat dan ketika ini.
                                            tapi aku tahu, ini semua pasti akan terjadi.
                                            kalau bukan sekarang, esok lusa.
                                            aku sangat selesa bersama mereka disini.
                                            hmmmm....AKU BENCI PERPISAHAN!


kawan aku, yazid pernah berkata,
"jangan ditangisi perpisahan itu kerana disebalik setiap perpisahan, pasti ada satu PERTEMUAN. jadi, jika kau takut akan perpisahan, jangan pernah bermimpi untuk menghampiri pertemuan..."
aku amat terasa dengan kata2 itu.
aku tahu tidak ada benda yg kekal didalam dunia ini.
tapi aku masih belum puas.
belum puas dalam menikmati setiap detik kemanisan dan kepahitan bersama mereka.
aku masih ada banyak benda yg mahu dikongsi.
aku mahu mengenali mereka dengan lebih mendalam.
tapi apakan daya, aku harus tabah.
tabah dalam menghadapi liku2 perpisahan ini.




"YA ALLAH, 
aku merayu padamu, 
kau jagalah kawan2ku yg kukenali di uum ini dengan baik. 
berilah mereka perlindunganMu. 
sayangilah mereka seperti mana aku menyayangi mereka. 
aku REDHA dengan perpisahan ini. 
aku pasrah dengan takdirmu...."

22 May 2011

berjiwang macam ILHAM:)

lumrah hidup sebagai manusia
menyimpan impian untuk hidup dengan org yg kita cintai
tpi sayangnya itu hanyalah angan2 mat jenin
bila kita mencintai seseorg
belum pasti "dia" akan nampak kehadiran kita
mahupun mghargai kita
dan apatah lagi merasai kehangatan cinta kita
adalah lbh baek kita memilih org yg mencintai kita
walaupon kita mungkin tiada perasaan cinta padanya
sbb kita akan rasa lebih disayangi n dihargai

19 May 2011

berkata-kate dgn hati

cinta memang manis.
kadang-kadang buat kita lupa diri.
tapi tulah,
kita kena pandai kawal diri supaya kita jgn jadi hamba cinta.
banyak org cakap
cinta ni macam coklat...
cinta pahit macam hempedu lah...
cinta macam gula2 kapas lah..
cinta macam bawang merah lah..
tapi bagi ak cinta 2 macam minum secawan COOLBLOG perisa oreochoc....
kalau terlabih serbuk choc nya kita akan rasa pahitnya saja....
sehingga membuat kita berfikir untuk tidak meminumnya lagi...
tp kalau terlabih air gula pulak maka kita akan rasa manisnya saja....
kbnykn org suka yg manis
sayangnya... sebab nakkan yg manis
mereka tak sedar dalam diam mereka sebenarnya memusnahkn diri sendiri...
sebab tu kita harus pandai mengadun rasanya spaya kita tak rasa manis n pahitnya saja....
apa yg kita dapat rasa ialah SEDAPNYA secawan COOLBLOG...
begitulah cinta...
kita harus pandai menghadapi pahitnya rasa sakit dalam hati ketika bercinta....
kita juga tahu bahawa cinta xseindah yg kita fikirkan.
banyak yg harus dilalui macam cemburu, godaan, kejujuran....
namun kita juga tak boleh terlampau seronok dengan kemanisan bercinta....
sebab nanti akan tiba satu saat bila kita dah terbiasa dgn kemanisan
maka kita tak akan dapat lagi hadapi kepahitan yg mendatang...
so,bila kita tahu cara mghadapinya maka apa yg kita dpt ialah KEBAHAGIAAN ya abadi...(T_T)

17 May 2011

:::newborn lil sis:::

just wanna share some pics of my newborn lil sis...huhu...damn excited...cant wait to go home n meet her...finally, after 23 years, im no longer holding the title as the youngest in the family....i have ADIK!!! hehe:)...im so happy like a bird flying in d sky...*wheeeeee*



= NUR ALIA NABILA =
ala tomei2 iye 2....

anje domok sy nie....

selamat malam....tidurlah....sygku.....

16 May 2011

live a colourful life


happy laa rse sbb EXAM dah habis...huhu....
mlm ni 1st nite tdo tanpa books and notes by my side....
rse tenang...aman...dan damai...
hehehe...
bile rse happy sume bende jd cerah....
walaupon ade gundah dihati, tp ia boleh ditutup sebentar...
kerna mahu enjoy rse happy ini...
satg sambung emo blk ok...
hehe...:)

15 May 2011

lgu buat kamo...

Ohh.......ini kisah sedihku
aku mengharapkan sesuatu yang tak pasti

di saat kau disisiku
hidupku terasa indah
hidupku penuh warna-warni 
seperti pelangi

ku akui ku rindukanmu
saat kau tiada disisi
hancur hatiku bila kau sudah berpunya

*i stalk your profile when i miss u
tengok semua gambar you tanpa jemu
i stalk your profile when i miss u
adakah kau juga memikirkanku

semua gamba-gambar u bersama si dia
dalam caption "nya" kata mu "aku cinta dia"
reaksiku meluat tapi sedih pun ada
memang kau ini player tapi malangnya ku mahu kau jua

ulang *(2x)

kau seolah memberiku harapan
di saat sunyi rasa kesepian
kau seolah memainkan prasaan
inginku membencimu tapi aku yang tak tahan

ulang *(2x)


adakah cinta di balas...

11 May 2011

11 mei saksi segalanya!


"aku lemah tanpa kamo

ku mahu mu dampingi ku...."

hmmm:(....that song described what is my feeling right now...they really make me happy on my bornday...



how laa i can throw away this  feeling? 
klu mereke asyik buat all the sweet things....
4 god sake, i will definitely gonna miss them...
alot!! even, sekarang pon da rindu....

but, i hv 2 b strong...xbole tunjuk rse sedih...
i noe, they gonna hv the same feeling as mine...












tp serious shit im not ready yet 2 leave them...
i still wanna b with them...spend all d bez moment 2gthr...
owh, it such a gud feeling....2 hv 'em as my besties!!!
THANX 2 ALIA, PIKA, HAM, ELMO, JORDY, AN & YEN!!!!

07 May 2011

kemane hilangnye exam mood~

sem nie sem plg malas dlm sejearah....
xde mood lngsg nk stdy....
perlu mencari mood dlu...
nyway, GUD LUCK 2 ALL....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...