29 March 2010

antara tugas dan tanggungjawab

ade kls tp kne bertugas kakuum....
tapi aku memilih kelas....
huhu...
alhmdlh, pilihn aku betul...
xpela xdpt join klinik dj 2....
len kali leh join...
kls walupn sedikit bsn tp sbb kwn2 ade jd meriah....
ari2 nk g kls pn leh katekn sbb nk jmpa kwn2 kn....
bljr no 2...hehe=)...s
o utk post kali ni, aku nk tulis poem buat sume kwn2
TEYL yg sgt2 aku sygi.....


kawanku,
engkaulah penyeri hidupku,
mengubat rindu dan senduku,
tanpamu duniaku sepi,
seperti tiada yg mengerti....

kawanku,
engkaulah yg bertakhta dihatiku,
menjadi pendorong perjuanganku,
setiap masa dan dimana jua,
engkau tetap besama,
walau aku menyakitimu....

kawanku,
tiada kata yg dapat menggambarkan,
betapa aku gembira memilikimu,
walaupun bibirku kelu,
tapi hatiku meronta-ronta,
ingin menyatakan,
AKU SAYANG PADAMU.......


hahaha....
da siap...
sweet n simple...
huhu...
em, xde ape da nk tulis...
semua aku da luahkn dlm poem kt ats nie...
so, chillex~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...